Nieuws
Beperkte bereikbaarheid telefoon en chat
Dit is een verlopen item

Beperkte bereikbaarheid telefoon en chat

Beperkte bereikbaarheid telefoon en chat

Door omstandigheden zijn we minder goed bereikbaar. Bekijk wat je kunt doen als je vragen hebt.

Chat via GroeiGids

De chat op onze website is helaas wat minder goed beschikbaar.

Heb je een algemene vraag over opvoeden en opgroeien en is je kind tussen 0 en 5 jaar? Dan kun je ook via de GroeiGids ouderchat je vraag stellen aan een jeugdverpleegkundige. Deze chat is 7 dagen per week bereikbaar, van 8.30 tot 22.00 uur.

Let op! De jeugdverpleegkundige van de GroeiGids kan niet in het dossier van je kind kijken en helaas géén afspraken maken of verzetten.

Wachttijden aan de telefoon

Op dit moment is ons algemene telefoonnummer moeilijker te bereiken. Het kan zijn dat je te maken krijgt met lange wachttijden. Houd daar rekening mee.

Een vraag stellen aan het CJG

Wil je een vraag over opvoeden en opgroeien stellen aan het Centrum voor Jeugd en Gezin en lukt het niet via de telefoon? Je kunt altijd je vraag stellen via het formulier op deze website.

Afspraak maken of verzetten

Wil je een afspraak met het Centrum voor Jeugd en Gezin maken of verzetten en lukt dat niet via het algemene telefoonnummer? Neem dan contact op via e-mail kccafspraakeninfo@ggdhm.nl. Zet in je mail de contactgegevens over de afspraak.

Sommige medewerkers zijn rechtstreeks bereikbaar via een eigen telefoonnummer of e-mailadres. Kijk hiervoor op de pagina Afspraken.

Excuses voor het ongemak!


Nieuwsdatum: maandag 01 november 2021

Nieuws